wtorek, 7 stycznia 2014

Rozdział 31

Czytasz - skomentuj, dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie duza motywacja do dalszej tworczosci. Milego czytania. ♥ 
 _________________________________________________________________________
kendall jenner | TumblrPo skończonym posiłku zapłaciłem rachunek po czym wyszliśmy z restauracji i wróciliśmy do studia gdzie już wszyscy na nas czekali. Odwiesiliśmy swoje kurtki na miejsce i zaczęliśmy nagrywać następny singiel, a właściwie to Lily, przyglądałem się każdemu jej szczegółu przez dzielącą nas szybę, każda jej pomyłka, każdy uśmiech, każdy dziwny- śmieszny ruch, który robiła podczas śpiewania, a najbardziej jej oczy, które wpatrywały się w jedno miejsce, ale tak że mogłem w nich zatopić swój wzrok, ona po prostu wywołuje u mnie to ciepłe uczucie jakbym nigdy jej nie stracił. 
- okej na dzisiaj koniec! - przerwał mi w myślach głos producenta - Lily muszę powiedzieć że byłaś fantastyczna. Widzimy się jutro - dodał po chwili po czym wziął swoje rzeczy + nagrania z dzisiaj i wyszedł z sali. 
- a ty co sądzisz? - zapytała mnie po chwili zadowolona dziewczyna 
- dlaczego nie sprowadziłem cię tu wcześniej ? - odpowiedziałem tylko pytaniem na co na twarzy brunetki powstał tylko większy uśmiech. 
conor maynardZaczęła pakować swoje rzeczy po czym wzięliśmy swoje kurtki i skierowaliśmy się do wyjścia. Zanim jednak dotarliśmy do holu przed głównym wejściem, dziewczyna zatrzymała się pociągając mnie za rękę żebym też się zatrzymał
- dziękuje za dzisiaj, to była świetna zabawa i bynajmniej na chwilę zapomniałam o problemie, który musze rozwiązać jak najszybciej - powiedziała i po chwili jej twarz opadła na dół ze smutną miną, wziąłem dwa palce i uniosłem nimi jej podbródek do góry
- zawsze możesz na mnie liczyć ! - powiedziałem na co dziewczyna musnęła mój policzek wyszeptała krótkie dziękuje i ruszyła w stronę wyjścia, co także zrobiłem po chwili ja. Gdy wyszedłem na zewnątrz zobaczyłem tylko jak auto dziewczyny odjeżdża więc postanowiłem wrócić do domu, gdzie oczywiście nikogo nie zastałem. 
*Oczami Georga* 
Zbliżała sie powoli 18, Lily jeszcze w domu nie było więc postanowiłem zadzwonić jeszcze raz do dziewczyny z poprzedniej nocy, lecz oczywiście jak zwykle to samo 'trzebabyło bardziej uważać z alkoholem' po czym pusta słuchawka pip pip pip.. nagle drzwi do domu się otworzyły i w salonie po chwili zjawiła się ona, uśmiechnięta brunetka - może ona nic nie wie? - pomyślałem i już chciałem do niej podejść, przytulić ją na co ta tylko wystawiła rękę w przód żebym nawet się do niej nie zbliżał. 
(6) Union J World- co się stało wczoraj na imprezie ? - zapytała a jej mina zmieniła się z uśmiechniętej w poważną
- co się miało stać? - odpowiedziałem pytaniem na pytanie trochę zestresowany
- daj mi twój telefon! - powiedziała niemal krzyknęła dziewczyna co także zrobiłem lecz o jednej rzeczy zapomniałem o tym SMSie od blondynki! - 'świetnie się bawiłam ostatniej nocy może to powtórzymy, buziaki L' - zaczęła cytować zdenerwowana dziewczyna - może więc mi wytłumaczysz co to znaczy i dlaczego się świetnie bawiła z tobą?!- zapytała tym razem rzucając we mnie telefonem, który naszczęście zdążyłem złapać - co się wydarzyło tamtej nocy?! - zapytała dziewczyna już we łzach 
- ja .. ja nie wiem - odpowiedziałem krótko na co ta tylko wyciągnęła torbę, którą rzuciła mi przed nogi
- jak wrócę ma cię tu już nie być, a i żebyś się do mnie więcej nie odzywał chyba że wróci ci ta dobra pamięć - dodała na koniec po czym zabrała co potrzebne i wyszła z domu zatrzaskując drzwi i już po chwili mogłem usłyszeć pisk opon odjeżdżającego auta. Nie tracąc czasu zacząłem pakować swoje rzeczy i po chwili byłem już u progu domu Jja i Cat. 
- może mogę u was przez kilka dni przenocować ? - zapytałem Jj'a, który stał w drzwiach z miną zapytania - wytłumaczę ci w środku - dodałem po czym skierowaliśmy się do salonu gdzie opowiedziałam mu a właściwie im, Cat niechcący podsłuchała, ale dobrze niech wie dlaczego musiałem się wynieść. Jak to dobrze że bynajmniej oni mi jakoś pomagają. 
*Oczami Lily* 
FacebookNie mogąc w to uwierzyć skierowałam się w stronę domu jedynej osoby, która może mi pomóc ...
- Lily co ty tu robisz? co się stało? - zapytał Kayne widząc mnie w takim stanie wpuszczając mnie do środka. Usiadłam w salonie i po chwili dołączył do mnie brunet z dwoma kubkami gorącej czekolady i podał mi jeden do ręki, upiła trochę łyk i zaczęłam opowiadać gdy skończyłam chłopak nie odezwał się ani słowem po prostu przytulił mnie do siebie i siedzieliśmy tak przez jakiś czas w milczeniu. Tego właśnie potrzebowałam! 
Siedziałam jeszcze z kilka godzin u Kayna oglądając jakieś filmy, na które i tak nie zwracałam uwagi, aż w końcu postanowiłam sie zbierać jutro znowu ciężki dzień.
- dzieki za wszystko ! - powiedziałam już gotowa do wyjścia 
- wiesz że zawsze możesz na mnie liczyć - odpowiedział mi krótko po czym mnie przytulił i już po dłuższej chwili znajdowałam się w domu, który już był pusty. 
___________________________________________________________________
Cześć wszystkim! No to ten rozdział dodaje trochę wcześniej, wiem ze jest krotki, ale za niedługo znowu się pojawi nowy rozdział, bo nawet już mam na niego pomyśl tylko ze z tym rozdziałem by całkiem nie pasował. Ale wiece co robić - komentować, we wcześniejszym rozdziale chciałam sprawdzić ile osób skomentuje, a ile przeczyta i tak jak właśnie się domyślałam, ze tylko wchodzicie czytacie i wychodzicie, także następny pojawi się szybko kiedy tu pojawi się 17 komentarzy. BEZ SPAMU !!

23 komentarze:

  1. Masz talent :) mam nadzieje że wstawisz nowe rozdziały bardzo mi się podobają ;) świetna robota Gratuluję :D xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde świetne opowiadania ;) było by świetnie gdyby pojawiły sie kolejne rozdzialy.
    To jest naprawde talent pisać takie opowiadania :) wgl świetny blog :D xD ,już czekam na ciąg dalszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten rozdział:)
    Co prawda krótki, ale dobrze napisany. Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział boski :) Czekam na kolejny
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog myśle ze wszyscy chętnie czytają :) Czekam na następny rozdział naprawde fajnie piszesz mam wielką wyobraźnie i pisz dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny rozdział.
    Pisz dalej, bo masz ogromy talent do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że Lily i George się pogodzą . Rozdział świetny . Uwielbiam twoje opowiadanie. Masz wielki talent i czekam na następny rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne opowiadania ;) mam nadzieje ze pojawia sie kolejne rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdzial tak jak reszta czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde masz talent oby pojawily sie kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz tak dalej ;) twoje opowiadania są bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  12. Lily i Geo to bardzo fajna para pasują do siebie mam nadzieje że wszystko się między nimi ułoży i wrócą do siebie i będą szczęśliwi <3 Przez to jak piszesz bardzo się w to wczułam i mogłam sobie to wyobrazić a to znaczy że masz ogromny talent i Dziękuje Ci że mogłam właśnie czytac taki świetny blog i mam nadzieje że będziesz jeszcze długo pisała :D Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już sie nie moge doczekac dalszej części :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał podziwiam to że wymyśliłaś taką historie mogłabym to ciągle czytać i czekam na ciąg dalszy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje rozdziały są boskie :) Kocham czytać właśnie takie opowiadania :D Już nie mogę się doczekać nowych rozdziłów i akcji jakie w nich będą ;P Świetna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mas znaprawde fajne pomysły a ja jestem ciekawa co bedzie dalej zy sie pogodzą czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszesz świetnie to prawdziwy talent zazdroszcze ,ale mam nadzieje że będziesz pisać tak dalej ;) Twoje opowiadania są wciągające ,a jak je czytam to naprawde moge się wczuć ,naprawde świetne i już się nie oge doczekać jak będzie miedzy nimi dalej oby dobrze bo wtedy opowieść będzie pewnie dłuższa :) i oby była bardzo długa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzruszyłam się przy niektórych scenach lubie takie historie poniewaz zawsze marzyłam żeby sama przeżyć taką miłość <3 :-* Jestem ciekawa czy między nimi się ułoży ale wierze że tak bo powiem że bardzo się kochają i mają wielkie szczęście i niech nie zmarnują tego bo magą tego żałowac do końca życia. A Tobie jakobautorce należą się wielkie brawa i ukłony Jesteś mistrzem :D xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w stu procentach naprawde świetnie piszesz ;) a to bylo smutne że on ją zdradzil ale mam nadzieje że wszystko się ułoży i ze nie zrobił tego celowo :* ;D

      Usuń
  19. Jest już 18 komentarzy wiec czekam na kolejny rozdziałi mam nadzieje że się pojawi :D bo piszesz naprawde dobre opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  20. A już myślałam, że w tym rozdziale dowiem się co nasz koleżka zrobił. No nic, trzeba czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały rozdział! Mam nadzieję, że Geo i Lily szybko się pogodzą :*

    OdpowiedzUsuń