wtorek, 14 stycznia 2014

Rozdział 32

Czytasz- skomentuj, dla ciebie to tylko chwila, a dla mnie duża motywacja do dalszej twórczości. Miłego czytania 
_________________________________________________________________________
:-$
2 tygodnie minęły niezmiernie szybko, w sumie się nie dziwie codziennie w studiu, praca nad moją pierwszą płytą, sesje zdjęciowe, kilka wywiadów, a teraz na szczęście dostałam tydzień wolnego przed trasą, który mam zamiar w pełni wykorzystać, razem z Kaynem i jego chłopakiem jedziemy na kilka dni do Tunezji. Następna rzecz, która odciągnie mnie od myśli o Georgu. Spakowana już usiadłam na kanapie czekając na moich dwóch towarzyszów, po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi, ruszyłam szybko w ich stronę, po czym otworzyłam je szybkim ruchem, a za nimi stała Emily z trochę dziwną miną. Weszła do środka siadając na kanapie gdzie przed chwilą siedziałam ja. 
- słyszałam że wybierasz się z Kaynem i Ashtonem na wakacje, czyli znowu nie będziemy miały okazji by gdzieś się wybrać jak zadawanych czasów, przez tą trasę z Conorem i te różne rzeczy zaczęłaś mnie olewać, a z Conorem, który tak cię skrzywdził niech ci przypomnę nagle jesteście przyjaciółmi, nie rozumiem cię, w ogóle co z Geo, wiem że mu nadal nie wybaczyłaś i nawet cię rozumie, tylko że on nadal się stara wytłumaczyć to wszystko on robi wszystko żeby cię odzyskać, nawet nie wiesz jak cierpi, nie wiedziałam że potrafisz się zmienić w tak krótkim czasie - zaczęła dziewczyna robiąc mi jakiś głupi wykład
Accesories ♥- przepraszam cię bardzo, jeśli George tego nie wyjaśni, to ja nie mam zamiaru się do niego odzywać, zdrada to zdrada! a z Conorem tylko pracuję, ale nie powiem że przy nim nie czuję się swobodnie, wiesz ile dla mnie znaczył, teraz on mi tylko chce pomóc, może i się trochę zmieniłam, ale praca to praca, próbuje w końcu coś z moim życiem zrobić, a jak chcesz to w czwartek przyjeżdżamy z powrotem to możemy w piątek się gdzieś wybrać, tylko jeśli chcesz, nadal mi zależy na naszej przyjaźni! po tej trasie powinno wszystko wrócić do normy - powiedziałam siadając obok niej, przytulając ją, na co to ona odwzajemniła, po chwili wstała z miejsca kierując się w stronę drzwi, odwróciła się jeszcze i dodała 
- mam nadzieję, bo nie chciałabym żeby nasza przyjaźń się rozpadła - po czym wyszła z domu i zostałam znowu sama. 
Po 5-ciu minutach zadzwonił znowu dzwonek do drzwi, tym razem byli to moi towarzysze
- no to co gotowa ? - zapytał Kayne biorąc moje rzeczy i zanosząc do bagażnika 
- no pewnie - odpowiedziałam tylko krótko, po czym wzięłam resztę swoich rzeczy, zamknęłam drzwi na klucz i pojechaliśmy z chłopakami prosto na lotnisko skąd mieliśmy samolot do Tunezji, na lotnisku nie odbyło się od fanów, kilka zdjęć, autografów i po chwili już siedzieliśmy w naszym samolocie gotowym do lotu. 
*Oczami Georga*
make it hott | via TumblrW końcu udało wyjaśnić się tą sprawę ze zdradą, jedynie co się stało to byłem zbyt pijany żeby cokolwiek zrobić, więc od razu jak przyszliśmy do hotelu usnąłem i spałem dopóki mnie nie obudziła, a później to już wszystko wiadomo. Wziąłem swój telefon do ręki i wybrałem numer Lily - 'abonent tymczasowo niedostępny, proszę zadzwonić później' jedyne co usłyszałem w słuchać. Postanowiłem ją zaskoczyć, więc wybrałem się do najbliższej kwieciarni i kupiłem duuuży bukiet czerwonych róż (wiem że brunetka je uwielbia), po czym skierowałem się w stronę jej domu. Zapukałam do drzwi lecz nikt nie otworzył, wyciągnąłem zapasowe klucze z kieszeni, których nie musiałem oddawać i otworzyłem drzwi, w środku było cicho i jakoś pusto. Poszedłem w stronę sypialni, szafa była otwarta, a w niej brakowało kilku a raczej sporo ciuchów. Hmm ciekawe - pomyślałem tylko i postanowiłem zadzwonić do Emily, może ona coś wie. 
- cześć Em, nie wiesz może gdzie sie podziewa Lily? - zapytałem 
- taa, poleciała do Tunezji na kilka dni z Kaynem i jego chłopakiem w czwartek na wieczór wróci - odpowiedziała na co ja tylko lekko westchnąłem 
- no nic dzięki za info - dodałem tylko po czym się rozłączyłem, i skierowałem w stronę wyjścia zamykając dom na klucz. 
Okej mam 4 dni żeby wymyślić jak ją przeprosić i już chyba wiem jak....
Union J News4 dni minęły bardzo szybko, obudziłem się dość wcześnie żeby mieć czas na przygotowanie niespodzianki. Wstałem z łóżka, poszedłem do szafy i wyciągnąłem dzisiejszy outfit, po chwili byłem już na dole w kuchni gdzie razem z Cat i Jj'em zjedliśmy śniadanie, po czym wziąłem potrzebne rzeczy i autem skierowałem się w stronę domu Lily. Wszedłem do pustego domu i zacząłem go dekorować czerwonymi płatkami róż oraz białymi świeczkami, po czym zabrałem się za przyrządzanie kolacji, nim się obejrzałem minęła już 15-sta. Szybko dokończyłem robić to co zacząłem i ruszyłem w stronę łazienki razem z moim wybranym wcześniej przez chłopaków outfitem i z potrzebnymi kosmetykami, wziąłem szybki przysznic aż w końcu byłem gotowy. Zszedłem z powrotem na dół żeby dopiąć wszystko na ostatni guzik. Z czego mi wiadomo Lily powinna się zjawić tu o 18, a zegar wskazywał punkt 17:30, mam jeszcze pół godziny - pomyślałem zdenerwowany, wziąłem głęboki oddech i pozapalałem wszystkie świeczki, po czym skierowałem się na taras żeby trochę odetchnąć. Po jakiś 10-ciu minutach usłyszałem dźwięk otwieranych drzwi, więc zamykając taras udałem się do salonu i już po chwili stała przede mną zaskoczona brunetka, bez słowa rzuciła mi się w objęcia krótkie 'nic się nie zdarzyło, przepraszam' na co dziewczyna tylko odsunęła się lekko ode mnie i złączyła nasze usta w namiętnym pocałunku.
Kendall jenner- mam jeszcze coś dla ciebie, leży na łóżku w sypialni - powiedziałem na co ta tylko poszła w stronę schodów, po czym zniknęła na gorze, a po chwili zeszła w cudownej bezowej sukience, wiedziałem ze będzie na niej leżeć niesamowicie. - wyglądasz ślicznie - powiedziałem do dziewczyny podając jej rękę i prowadząc do stołu, gdzie była już naszykowana kolacja. Po skończonej kolacji, postanowiliśmy pooglądać jakiś film, usiedliśmy na kanapie popijając wino i oglądając jakaś beznadziejna komedie romantyczna, która najwyraźniej Lily się podobała, zacząłem muskać ustami ja po szyi, aż doszedłem do ust, gdzie zaczął się namiętny pocałunek, który pogłębiał się coraz to bardziej. Po chwili znajdowaliśmy się już w sypialni w samej bieliźnie, która po krótkim czasie leżała na podłodze.
Noc była upojna i namiętna, jedna z najlepszych dotąd. Przebudziłem się już po 6-stej, spojrzałem na brunetkę, która dalej smacznie spala, próbowałem dalej spać, no ale niestety mi się nie udało. Wstałem powoli z łóżka, tak żeby nie obudzić dziewczyny i włożyłem na siebie tylko bokserki, zszedłem na dol do kuchni i zrobiłem sobie kawę. Dopiero gdy mnie trochę kawa pobudziła do życia, zobaczyłem co tak naprawdę stało się w salonie i po drodze do góry. Ciuchy wszędzie porozrzucane po podłodze i wylane wino na dywanie w salonie + strzaskany kieliszek. Nie marnując czasu zabrałem się za sprzątanie.
____________________________________________________________________
Jest następny rozdział, który miał się już pojawić w weekend, ale no szkoła i zapierdalanka wiec niestety nie miałam czasu, następny rozdział powinien się pojawić w przeciągu 4-5-ciu dni, ale tylko i wyłącznie po zostawieniu pod tym postem min, 20 komentarzy i chciałabym was prosić żeby było BEZ SPAMU!! dziękuje bardzo i życzę miłego wieczorku, a także i reszty tygodnia. ♥

28 komentarzy:

  1. Sorka za ostatni spam, ale jeżeli będziesz czekała aż się pojawi tyle komentarzy to możesz wgl nie dodawać. Dodawaj kiedy napiszesz, takie jest moje zdanie, a blog jest zajebisty <3
    + zapraszam do mnie :D
    http://unionj-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ze wlasnie o to chodzi ze wszyscy tylko wchodzą czytają i wychodzą, a widzę ile mam wejsc i jest to naprawde duzo, ostatnio tez przez szkole nie mam tyle czasu do tego praca wiec tez nue mam kiedy pisac i dodawać, do tego takze niekiedy brakuje mi weny, wiec po co ja mam sie wysilać, jak inni tez nic sobie z tego nie robią?
      Dzieki :)

      Usuń
  2. Wreszcie jest dobrze między nimi. Czekałam aż się pogodzą <3 rozdział świetny i pisz dalej, no masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski :) Aww w końcu się pogodzili *o*
    Czekam na kolejny rozdział
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu GENIALNY.
    Nareszcie, wszystko się skończyło dobrze.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuuper ten rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No i wszystko dobrze się skończyło. Tak musiało być, zawsze tak jest. Przy końcówce buzia sama się uśmiechała :) Czekam na następny rozdział;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to było romantyczne .
    Nie mogę doczekać się następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawde fajny rozdział. Świetnie ,że między nimi jest wszystko dobrze. Czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jak co, ale talent to ty masz.
    Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozdział Świetny :D Czekam na koleny rozdział :) A wgl fajny wyglad Bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczy :) Twoje historie są fajne :) I cieszę się że w końcu są razem :) Już nie mogę się doczekać jak rozwinie się ta historia :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aww <3 Boski rozdział :* Wgl Kocham taklie historyjki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebistyyyy rozdzialik !
    A poza tym to super wygląd teraz bloga jest .
    Pisz następny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały rozdział :D Pisz następny <3 nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu świeny blog :) Wspaniałe rozdziały :D Już nie mogę się doczekać następnych ;) Gratuluję świetna robota :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie, wspaniałe :D Aż brak mi słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochammm.... <3 xD Pisz dalej i nigdy nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne :D Cieszę się że się pogodzili :) Czekam na dalsze historie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świeny blog :D Rozdziały które ubustwiam :) Czekam na kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe historie :) Bardzo ciekawe ;D Z ciekawością czekam na następne rozdziały :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Brawo... Wspaniały :D Czekam na next rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Po prostu brak mi słów :D Wspaniały rozdział tak jak i poprzednie.. Wygląd bloga piękny.. Cudowne historie ;) Czego by tu jeszcze chcieć. Tak trzymaj :) Czekam na kolejne rozdziały :) Gratuluję ;) Boskiee.... <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratki ;D wspaniały blog, rozdziały i wgl wszystko jest Boskie :) Już nie mogę się doczekać dalszych części ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy wstawisz następy rozdział ?? ;D Już minęło kilka dni a nawet chyba tydzień :D Bardzo czekam na te dalsze historie i już nie mogę się doczekać kiedy je wstawisz ;D Nie przejmuj się złymi komentarzami rób to co kochasz i nie przestawaj pisać bo świetnie Ci to wychodzi :D xD Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boze jak ja kocham tego bloga.!!!!!!!!!!!!
    Zapraszam do mnie theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne opowiadanie, ale uważaj na błędy ortograficzne kotek x

    OdpowiedzUsuń